Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod adres, który podałeś podczas składania zamówienia.
Dla każdego produktu dostępnego w magazynie, wysyłka odbywa się w ciągu 48/72 godzin.
Wszystkie przesyłki są wysyłane z numerem śledzenia.
Numery śledzenia można śledzić na stronie https://www.17track.net.
XL-SHOPS dokłada wszelkich starań, aby dotrzymać terminów wysyłki podanych na stronie, ale nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z opóźnieniem dostawy lub utratą przesyłki spowodowanej przez osoby trzecie, Ciebie lub z przyczyn nieprzewidywalnych i nie do pokonania, stanowiących siłę wyższą (pandemia, okres świąt).
Covid: Ze względu na sytuację nadzwyczajną związaną z koronawirusem, możliwe są opóźnienia w dostawie w niektórych regionach Europy.
Nie ponosimy odpowiedzialności za koronawirusa i wydłużenie czasu dostawy z powodu Covid-19.
Okres świąteczny: Co roku czasy dostawy zwykle wydłużają się w okresie od 15 listopada do 25 grudnia ze względu na dużą liczbę paczek obsługiwanych przez usługi pocztowe.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy związane z okresem świątecznym.
W przypadku braku otrzymania paczki w ciągu 30 dni od daty nadania, prowadzone jest dochodzenie u przewoźnika i może to zająć kilka dni. W tym okresie nie będzie możliwe dokonanie zwrotu pieniędzy ani ponowne wysłanie przesyłki zastępczej.
Jeżeli paczka zostanie uznana za zagubioną przez usługi pocztowe, kupujący ma prawo do pełnego zwrotu pieniędzy lub wysłania podobnego produktu.